Меню
КОНТАКТИ
На цій сторінці Ви знайдете інформацію де можна приміряти та придбати прикраси брендів, представлених нашою компанією!
ВИ МОЖЕТЕ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ В БУДЬ-ЯКИЙ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СПОСІБ
Телефон: +38 (050) 152 01 98 ( дзвінки, Viber, WhatsApp, Telegram)
e-mail: tioro.jewels@gmail.com
Адреса магазину:
м. Київ, вул. Інститутська 2А, ТЦ "GLOBUS", 2-а частина, 2-й поверх.
Працюємо для Вас щоденно з 10:00 до 22:00.
Ми в соціальних мережах
Ваш e-mail
Телефон
Ваше повідомлення
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності.
НАШІ ПАРТНЕРИ ТА ОФІЦІЙНІ ПРЕДСТАВНИКИ БРЕНДІВ
RIVOLI
Затишний магазин з надзвичайно привітливим персоналом чекає на Вас в Запоріжжі.
Адреса:
пр-кт Соборний 189,
тел.:+38 099 206 6737
e-mail: rivolihome1@gmail.com
з 10:00 до 19:00
вихідний: неділя

TIORO DreamTown
Яскравий та замітний корнер в найбільшому ТЦ на Оболоні
Адреса:
ТЦ "Dream Town" , 1-й поверх
Оболонський пр-кт 1Б, Київ 04205
тел: +38 050 315 4596
e-mail: tioro.dt@gmail.com
з 10:00 до 22:00
без вихідних

НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ АБО F.A.Q.
Які види доставки та оплати ювелірних виробів можливі в вашому магазині?
Ви можете забрати своє замовлення:
- самовивозом в м.Києві, в бутіку «Tioro» за адресою: вул. Інститутськ 2А, ТЦ «Глобус», 2-га лінія, з 10:00 до 22:00 щоденно;
- також ми доставляємо вироби за допомогою компанії «Нова Пошта» в межах України.
Ви можете оплатити своє замовлення:
- готівкою;
- безготівковим розрахунком;
- післяплатою;
- за допомогою POS-терміналу в «Tioro».
Через який час після оформлення замовлення на сайті, я зможу отримати виріб?
Після оформлення замовлення, протягом дня з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей та підтвердження замовлення. Відправка замовлення відбувається в день оформлення його на сайті при узгодженості обох сторін.
Чи можливе повернення виробів?
На жаль, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», а саме ст.9 п.1 це неможливо. Ювелірні вироби входять в перелік непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну. Це закріплено в постанові Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р №172 (Додаток №3).
Як визначити розмір ланцюжка, браслету або каблучки?
Розмір підвісок і браслетів вимірюється в сантиметрах, дана інформація присутня в описах виробів на сайті.
Розмір каблучки - це діаметр його отвору в міліметрах. Розмір каблучки можна визначити за допомогою кільцеміра або пальцеміра в ювелірному магазині, при відсутності такої можливості, можна спробувати визначити розмір самостійно за інструкцією (див. Нижче).
  • обгорніть палець ниткою, яка не тягнеться або сантиметровою стрічкою;
  • зафіксуйте нитку та заміряйте довжину відрізка в мм, або запишіть значення на стрічці в мм;
  • розділіть значення на 3,14 і ви отримаєте розмір каблучки.
Звертаємо Вашу увагу, що даний метод є приблизним і просимо вас звертатися за консультацією до нашого менеджера.
Чи можливо змінити розмір ланцюжка, браслет або каблучки?
При наявності іншого розміру наш менеджер обов'язково Вам його запропонує. Також можлива зміна довжини ланцюжка, браслета чи розміру каблучки в залежності від технічних особливостей вироба. Про таку можливість Вас проконсультує наш співробітник.
Якщо виникають складнощі з вибором ювелірного виробу, чи можу я отримати консультацію з цього приводу?
Наші консультанти готові надати допомогу у виборі ювелірних виробів з 10:00 до 22:00 щоденно. Зв'яжіться з нами по одному з каналів зв'язку для отримання більш детальної інформації та консультаційної допомоги. Ми з задоволенням зробимо для вас детальніші фото та відео огляди та надамо будь яку інформацію стосовно виробу, щоб Ваш вибір та покупка були швидкими та вдалими!Яку гарантію на виріб я отримую?
Яку гарантію на виріб я отримую?
Купуючи прикраси в ювелірному будинку «Tioro», ви можете бути впевнені у високій якості ювелірних виробів. Якісний технологічний процес виробництва наших прикрас, дає нам можливість надати 1 рік гарантії і безкоштовного сервісного обслуговування на всі ювелірні вироби.
Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється виключно при виявленні виробничого дефекту.
У разі, якщо виріб піддавався механічному впливу, то ремонт відбувається після ювелірної експертизи. Деталі ремонту, терміни виконання та вартість залежать від конкретного випадку і обговорюються та погоджуються з клієнтом.
Чи темніють срібні прикраси та стирається позолота?
Срібло - це метал, який схильний до окислення. На сріблі, при його контакті з тілом людини, з'являється окісна плівка, яка потім темніє, але в основному всі ювелірні вироби компанії «Tioro» мають покриття родієм, що допомагає створювати не тільки візуальний ефект бискучого металу, а також захищає від корозії і подряпин.
Позолочені прикраси - прекрасна альтернатива золотим. Головним достоїнством позолочених виробів, звичайно, є вартість і доступність прикраси в порівнянні з золотим виробом. За помірну ціну ви купуєте блиск і презентабельність, адже виріб візуально нічим не відрізняється від золотого. До того ж, при золоченні прикрас ювелірного дому «Tioro», використовується високопробне золото 18 Карат (750 проба).
Головним недоліком є поступовий знос позолоти, тому такі прикраси вимагають до себе більш дбайливого ставлення. Золото пов'язано з оброблюваної поверхнею на молекулярному рівні, тому покриття стирається в результаті механічного зносу - тертя. Відповідно при щоденному використанні позолочених ювелірних виробів позолота стирається швидше. Крім того, золото - м'який метал, тому позолочені прикраси точно так само як і золоті, схильні до подряпин. Таким чином, термін служби позолоти залежить від інтенсивності тертя: чим частіше Ви носите своє прикраси, тим швидше зітреться золоте захисне покриття. Ще один фактор, що впливає на стирання - товщина покриття, шар якого у виробах компанії «Tioro» є високої якості і досягає 3,5 мікрон, що дозволяє, при дбайливому використанні, продовжити термін експлуатації прикраси до 15 років.
Якщо ж золоте покриття було пошкоджено або стерлося, не варто засмучуватися, адже його легко можна відновити звернувшись за цією послугою до нас, а оновлений виріб продовжить тішити Вас своїм блиском і красою.
Як правильно доглядати за ювелірними прикрасами?
Ювелірні прикраси необхідно зберігати окремо від інших виробів в спеціальних мішечках чи коробках, уникати взаємодії виробу з хімічними сполуками ( побутовою хімією та косметикою), не носити при перенесенні важких предметів для уникнення подряпин і деформування. Прикраси необхідно знімати при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни. Також на ювелірні прикраси негативно впливає солона вода.
Чи бувають у вас акції?
Різного роду акції та тематичні знижки регулярно проводяться нашим ювелірним домом. Це як сезонні розпродажі ювелірних виробів, так і акції, приурочені до окремих свят та знаменних подій в світі моди.
Як буде запакована моя прикраса?
Для усіх прикрас у нас є два варіанти упакування: брендові коробки та пакети від виробника та стильні універсальні коробки. Також за потребою ми задекоруємо Вашу коробку чи пакет святковою стрічкою та іншими атрибутами, на приклад добавимо тематичну листівку при наявності.Чи можливо замовити прикрасу якої немає на даний момент в наявності?
Чи можливо замовити прикрасу якої немає на даний момент в наявності?
Ми також працюємо з каталогами та з індивідуальними замовленнями прекрас деяких з наших брендів. Терміни виконання замовлення, особливості оплати та розрахунку, специфічні деталі до замовлення обговорюються з кожним клієнтом окремо для найбільш швидкого та вдалого виконання.
ЯКЩО ВИ НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДЬ НА СВОЄ ЗАПИТАННЯ, БУДЬ ЛАСКА ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ В ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СПОСІБ
Made on
Tilda